ممکن است شما صفحه ای در اینستاگرام باز کرده اید ، اما آموزش تولید محتوا در اینستاگرام را به درستی اجرا نمی کنید ، در این مقاله ما به شما نحوه بهبود صفحه اینستاگرام خود را آموزش می دهیم.

طول زیرنویس اینستاگرام تا حدی به نوع محتوایی که ارسال می کنید بستگی دارد.

اگر می خواهید پیوندی در بیوگرافی خود بر اساس روش تولید محتوا در اینستاگرام خود تبلیغ کنید و ترافیک را به سمت آن هدایت کنید ، بهتر است زیرنویس خود را کوتاه و ساده نگه دارید تا مردم بدون نیاز به خواندن چند پاراگراف بتوانند دعوت به عمل شما را مشاهده کنند.

از سوی دیگر ، اگر می خواهید آموزش دهید یا داستانی را بیان کنید ، لطفاً از عنوان زیر استفاده کنید ، درست مانند TED Talks در این مقاله.

طبق روش تولید محتوا در اینستاگرام ، برخی از پست ها نیازی به CTA ندارند ، مانند عکس Labradoodle که توسط شخصی گرفته شده است تا برای سرگرمی و مشارکت کار کند. اما به طور کلی ، در صورت امکان باید تماس های خوانده شده را نیز اضافه کنید ، در غیر این صورت افراد را مجبور می کنید آنچه را که می خواهید انجام دهند.

می توانید در مکان های مختلف دعوت به عمل اضافه کنید: سرفصل ها ، عکس ها و رزومه ها. مهم نیست مردم می خواهند چه کاری انجام دهند – از صفحه وب دیدن کنید ، چیزی بخرید ، نظر بدهید و غیره – عنوان و محتوای خود را همانطور که GoPro در اینجا می گوید پاک کنید.

با تبلیغات روش تولید محتوا در اینستاگرام مخاطبان خود را افزایش دهید

مطمئن ترین راه برای نمایش محتوای خود به مخاطبان جدید ، اجرای تبلیغات اینستاگرام است.

به طور مشابه ، در مورد نقطه 3 روش تولید محتوا در اینستاگرام ، شما مخاطبان خود را مشخص کرده اید. اکنون می توانید از این اطلاعات برای هدف قرار دادن تبلیغات خود بر اساس اطلاعات زیر استفاده کنید:

مکان: ایالت ، منطقه ، شهر ، ایالت و غیره

جمعیت شناسی: مانند سن ، جنسیت و زبان

موارد دلخواه: به عنوان مثال ، حسابهای دیگری که افراد دنبال می کنند ، برنامه هایی که استفاده می کنند و تبلیغاتی که روی آنها کلیک می کنند

رفتار: اینستاگرام را خاموش و روشن کنید

همچنین می توانید مخاطبین سفارشی را برای افرادی که در حال حاضر با آنها رابطه دارید بارگذاری کنید و از آنها برای ایجاد مخاطبان مشابه استفاده کنید.

مطابق رام روش تولید محتوا در اینستاگرام می توانید داستان ، داستان یا اکتشافات را در فید منتشر کنید.

استراتژی خود را از طریق تجزیه و تحلیل کاهش دهید

مهم نیست که در بازاریابی اینستاگرام چگونه عمل می کنید ، می توانید بهتر عمل کنید. بهترین راه برای بهبود نتایج ، آموختن از کاری است که قبلاً انجام داده اید.

بهترین راه برای تولید محتوا در اینستاگرام ، آگاهی از تمام اطلاعات Insights Instagram است.

در روش تولید محتوا در اینستاگرام آغاز همه چیزهایی است که برای بهبود استراتژی خود از طریق تجزیه و تحلیل Instagram باید بدانید:

ما می خواهیم یک پست وبلاگ کامل در مورد نحوه استفاده از Instagram Analytics برای جزئیات بیشتر داشته باشیم.

تعمیم دهید

هنگامی که شما یک تجارت کوچک هستید و هیچ مارک شناخته شده ای ندارید ، نتیجه گرفتن از شبکه های اجتماعی دشوار است و اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست.

بیشتر نکات موجود در این راهنما به شما کمک می کند محتوایی ایجاد کنید که به جذب فالوورهای بیشتر و تعامل با اینستاگرام کمک کند ، از جمله:

از نرم افزارهای تبلیغاتی ایستا استفاده کنید

انواع مطالب را هر روز منتشر کنید

از ترکیب هشتگ مناسب استفاده کنید

دیدگاه بگذارید