در این پایان نامه ، ساختار موتور القایی تحمل ، سیستم کنترل گشتاور و همچنین سیستم کنترل نیروی نگهداری روتور بررسی می شود. این پرونده دارای 82 صفحه است و شامل عناوین کلی زیر است:
۱- ۲ ضرورت انجام تحقیق
۱- ۳ اهداف کلی رساله
۱- ۴ فرضیههای پژوهشی
۲- فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق
۲- ۱ مقدمه
۲- ۲ موتورهای بدون یاتاقان
۲- ۳ موتورهای بدون یاتاقان القایی یا BLIM
۲- ۴ روشهای کنترلی استفاده شده در موتورهای بدون یاتاقان
۲- ۵ نیروی نگهدارنده و معادلات ریاضی
۲- ۶ ماتریس اندوکتانس
۲- ۷ معادلات نیرو
۲- ۸ تحریک سیمپیچها و تولید نیرو
۲- ۸ – ۱ تحریک – dc برای بررسی عملکرد نیرو
۲ – ۸ – ۲ تحریک – ac سیمپیچها
۲- ۹ اندوکتانسهای خودی و متقابل سیمپیچها
۳ فصل سوم مواد و روشها
۳- ۱ مقدمه
۳- ۲ کنترل معمولی موتور القایی بدون یاتاقان
۳- ۳ کنترل برداری در موتورهای القایی معمولی
۳- ۴ کنترل برداری غیرمستقیم در راستای شار روتور
۳- ۵ تعیین پارامترهای موتور بدون یاتاقان
۳ – ۵ – ۱ پارامترهای سیم پیچ موتوری
۳- ۵ – ۲ پارامترهای سیم پیچ نیرو
۴-فصل چهارم نتایج
۴- ۱ مقدمه
۴- ۲ نتایج حاصل از شبیه سازی
۵-فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات
۵ – ۱ نتیجه گیری
۵- ۲ پیشنهادات
دیدگاه بگذارید